הנה היא הגיעה MY22

שנות הדגם של YETI מתחילות בצמד האותיות MY – שמשמעותן Model Year ושנת המודל, ואתמול (31.8.2021) YETI התירו לפרסום את השינויים לדגמים לשנת 2022, הכוללים עדכון לקיטים לדגמים הקיימים, ולחלקם צביעה שמשאירה את הלסת פעורה.

 

YETI ARC


לדגם הזנב הקשיח האייקוני שהושק ב 2021 מתווסף השנה צבע שמפנייה מרהיב העונה לשם הצבע DOM, לצד הטורקיז האייקוני, ושחור מט קרבון. ברמות האבזור השונות, ה ARC מצוידים בבולם הקדמי החדש FOX 34, וגם במוט כיסא באורך 175מ"מ במידה SM, ומוט כיסא באורך 200מ"מ למידות MD-XL.

2022_YetiCycles_ARC_T3_Dom.jpg


YETI SB115


דגם ה Down Country שלנו תוכנן בגלגול הראשון שלו עוד שהיה SB100 להיות סוג של "הכלאה" בין מכונת XC שרירית, לבין מכונת TRAIL. לאורך השנה האחרונה בחן היצרן את אופן השימוש של הרוכבים על ה SB115 וראה שהרוכבים הודות לאופי האופניים הופכים מהירים יותר, וטכניים יותר, ולכן לשנת הדגם 2022 ה SB115 מצוידים במעצורי 4 Pistons בכל רמות האבזור, וברוטורים אחוריים 180 מ"מ.

שינוי נוסף הוא בעיצוב הנדנדה (swingram) שמאפשר שימוש בצמיגים רחבים ואגרסיביים יותר.

ה SB115 מתעדכנים בבולם הקדמי החדש FOX34, וכל השינויים האלו תורמים גם לשינוי קל בזווית הראש שעומדת עכשיו על 67.5°.

וצבע חדש, כבר אמרנו? תכירו את ה Glacier.

2022_YetiCycles_SB115_T3_Glacier.jpg


YETI SB130


הSB130 שהוגדרו ע"י מגזין Enduro-MTB כאופני "Full Throttle Trail Bike" ואחד הדגמים הוורסטיליים של YETI מתחדשים גם הם לשנת הדגם עם שני צבעים חדשים שיעשו לכם Bling, הראשון הביפנוכו של האבטיח ה watermelon, והשני ה Rhino הקרנפי.

שינוי חשוב בכל רמות האבזור הוא הבולם האחורי של ה SB130 שמתעדכן לגרסה החדשה FOX FLOAT X.

 

ל SB130 הרגילים יש גם השנה את דגם רוכבי המפעל ה LR האגרסיבי יותר עם מהלך אחורי וקדמי ארוך יותר, ובולם קדמי GRIP2 בגרסאות אבזור נבחרות.

2022_YetiCycles_SB130_T3_Watermelon.jpg


YETI SB140


מי שרוכב על אופני 29 אינץ' לעיתים טוען שה 27.5 אינץ' מת! ה SB140 מוכיחים אחרת! ה 140 הם אופני אנדורו שמצוידים בטונות של FUN, ולשנת הדגם הם מתעדכנים בצבע חדש ולבן Blanco, אבל זה לא השינוי היחיד. ה SB140 מוצעים השנה בשתי וורסיות, "הרגילה" (נקראת גם inline) שהיא גרסה קלה יותר, עם מהלך קדמי של 150מ"מ (במקום 160מ"מ) וגלגלים קלים יותר שקורצת יותר לרוכבים שמחפשים אופניים מעט פחות אגרסיביות עם קריצה ל TRAIL.

הוורסיה השנייה היא ה SB140 LR. זהו דגם רוכבי המפעל ובדומה ל SB130 LR הם אגרסיביים יותר, עם מהלך קדמי של 160מ"מ (FOX GRIP2 בגרסאות אבזור נבחרות), ועד הבולם האחורי החדש FOX FLOAT X.

2022_YetiCycles_SB140_T3_Blanco.jpg


YETI SB150


אופני התחרות המעוטרים ביותר בסבב ה EWS מוצגים לשנת הדגם החדשה ללא שינויים ברמות האבזור – ככה זה שאין מה לשפר! אבל בכל זאת, YETI הוסיפו צבע חדש שצבר פופולריות בדגם אחר שלהם (ה SB165) וה SB150 שלכם יוכלו להיות גם בצבע MOSS שישאיר את האחרים פעורי פה..

2022_YetiCycles_SB150_T3_Moss.jpg


YETI SB165


דגם הבייקפארק של YETI, שהפתיע אותנו ב 2021 עם כמה רוכבים אגרסיביים שבחרו בו לרכיבות אנדורו ופרירייד ישראליות למהדרין, לא השתנה בשנת הדגם 2022! מי בא לבייקפארק?

2022_YetiCycles_SB165_T2_Black.jpg


YETI 160E


אחרי 5 שנים של פיתוח, 25 תבניות שלדה, 6 אבות טיפוס (פרוטוטייפים), ה 160E של YETI הוכרזו.
החשמליים הראשונים של YETI, תוכננו סביב המוטו של החברה להיות אופני RACE, ולהיות הכי טובים שאפשר.
עם תהליך הפיתוח, הבינו ב YETI שהם צריכים לפתח מחדש מתלה, ושיהיה מעולה ולא פחות ממתלה ה Switch Infinity המוכר, אך מותאם לעולם הרכיבה החשמלי. ב 160E מוצג לראשונה מתלה ה SIXINFINITY החדש של YETI, מותאם במיוחד ל eMTB, עם ביצועים ומהירות חסרי תקדים.

צוות המהנדסים של YETI, צוות רוכבי המפעל ויחד איתם YETI FOX TEAM היו חלק חשוב מתהליך התכנון של ה 160E, וחלק משיקולי התכנון של הדגם לקחו בחשבון את השוני במסלולים, את אופי הרוכבים השונה ואת ההעדפות השונות של רוכבים, ולכן ל 160E יש אפשרות לשנות את מיקום הבולם האחורי ואת יחס המינוף (leverage rate) של המתלה על מנת לתת תמיכה נכונה יותר לתנאים משתנים.

ה 160E מצוידים במנוע SHIMANO EP8 החדש וסוללה 630W מוסתרת בשלדה. ה 160E נראים בדיוק כמו שהייתם רוצים שה eMTB של YETI יראו - כאלו שכולם רוצים!

2022_YetiCycles_160E_T1_Turq.jpg


למידע על מלאי וזמינות הדגמים מומלץ לקרוא כאן!