שירות ותמיכה /​

כל מי שיש לו אופני YETI יודע מניסיונו האישי שמדובר במותג בוטיק והמשמעות מאד ברורה.
בדיוק כמו יקב בוטיק שמייצר כמות מוגבלת של בקבוקי יין כדי שכל בקבוק יצא ה-BEST OF THE BEST וכל לקוח ייהנה מתמיכה מעולה ומשירות מבין ואיכותי.
כך גם מותג הבוטיק מארצות הברית - אופני YETI:

עשית קנייה טובה

YETI מייצרים בכמות מוגבלת במטרה להעניק לכל פרט - הן בשלב התכנון והן בשלב הייצור - את מלוא תשומת הלב הנדרשת וכך לוודא שסופק לך מוצר מעולה

 
השירות הטוב מתחיל כבר בארה"ב

כל זוג אופניים מקבל מהיצרן האמריקני "יחס אישי" כאילו היה האחד והיחיד. וכך גם כל לקוח.

דיאלוג וקשר אישי עם לקוחות החברה לקבלת היזון חוזר ויישום המלצות לשיפור מתמיד, עדכון בדבר חידושים, מבצעים ופעילויות יזומות של החברה...

כל אלה ועוד הן חלק בלתי נפרד מסטנדרט השירות הגבוה.

 
וכך גם השירות שניתן ללקוחות 'ונטיל' כאן בישראל

כיבואנים בלעדיים של מותג אופני ההרים YETI אנחנו מחויבים לאותה רמת שירות ותמיכה כפי שהיצרן דורש מכל נציג שלו בכל פינה בעולם ובדיוק כפי שהיצרן מעניק ללקוחותיו בארצות הברית. כן, ב'ונטיל' שירות זו לא סתם מילה. שירות אצלנו זה חלק בלתי נפרד מהמוצר ללא הבדל בין לקוח ללקוח.​​​שירות זה ייעוץ והתאמת לפני קנייה / הרעיון שלנו הוא לא 'רק' למכור אופניים אלא בראש ובראשונה להתאים את האופניים לרוכב ולמטרות שלשמן הוא קונה (קרוס קנטרי, שבילים, פרי-רייד או דאון היל).

כאן באה לידי ביטוי המקצוענות, הרצינות, האמינות והיחס האישי החם הניתן במלוא הסבלנות והרצון האמיתי לשרת.

 

                                                           ​​

כל הזכויות שמורות לונטיל אופנים בע"מ, היבואן הרשמי לאופני YETI  בישראל

  • White YouTube Icon
  • w-facebook